otursdag?

Åh vilken dag ! Tröööttt x 1000 :( 

Skolan var väl rätt okej, hade en enda lång lektion, sen slutade vi 20 över elva :)
Halv studiedag är väl rätt gött ;)

Men i skolan har jag ramlat två gånger ! Först red Emma på min rygg och jag flyger in i väggen och typ halft krockar med några sexor och alla åttor och nior glodde! kul,
Sen vet jag inte vad som hände, men satt på en bänk i korridoren men helt plötsligt satt jag på golvet .. hm? 

Hemma skulle jag och Emma koka ris och steka bacon, eh.. jag höll på locket på kastrullen och emma höll på min hand? vet inte varför, men så lyckades jag stoppa ner fingret på locket och brände mig som tusan, men blev mest rädd, och ryckte till men Emma höll kvar, så jag välte typ halva kastrullen? men fick som tur bara vatten på handen.

Sen skulle jag fylla en kastrul med vatten, och där i låg en slev .. vattenstrålen kompreci på sleven... och vad händer inte då? Jo vatten sprutar åt alla håll och kanter! blöt mellan benen blev man också! såg såå himla fint ut alltså.
sen har det bara hänt lite småsaker, halft ramlat med cykeln, ramlat lite huller om buller, petat mig i ögat några gånger, gjort brända popcorn spillt sås på byxorna o.s.v

känner att jag bara vill sova, men kommer jag inte kunna eftersom jag dricker cola (y)
Suuper ! 

Jaja, ska kika lite film eller snacka skype, kanske uppdaterar senare ! Pusshhajj <3


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Tack så mycket :D

2011-09-06 @ 19:34:52
URL: http://amandapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0