magen spricker :(

åhåhhh, mätt x 100, shit! Åt  nästan en hel kebabroollee ;)))
hha, men gott vare! 


Imorse vaknade jag för engångskull före Johanna :o en hel timme ! hahah 
hon brukar ALLTID vakna innan mig, men neppp, not this morning! ;)
Det första vi gjorde var faktiskt att sticka ner till köket halv tolv och fixa amerikanska pannkakor! 

lite brända blev dom ... men sjukt goa för att vara första lyckade försöket...
Jag och Johanna skulle gö det en annan gång, men då blev det pannkakor :( 

Samtidigt som vi käkade våra fina små brända plättar/pannkakor så kollade vi på Insidious :D 
sjukt bra film faktiskt! 
Den var rätt läskig, men i slutet skojade jag och Johanna till det lite och sa helt random saker som skulle vart kul om dom satte in ;) 

Dom gjorde nåt knasigt, och alla var helt tysta och koncentrerade, och då sa jag och Johanna typ "Eh, nån som har en kaka? jag är sjukt kaksugen..." typ sånt :)) hahahah random, men roligt <3
Sen har vi typ mest legat i sängarna och snackat, det är mysiigt :D 

Ska väl strax ta och städa mitt rum,, inte gjort det på typ .. 2 månader? 
bättre sent än aldrig så att säga ;) 
Skriver väl nog lite senare :D 

ha d mys! 


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)

2011-09-17 @ 19:14:49
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Erika Nilsson

sv; HAhah jag e alltid smart! (A) ;)<3

2011-09-17 @ 22:23:28
URL: http://erikanilssonbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0