Jajaja .. dålig uppdatering ännu en gång : (((

Massor av dålig uppdatering jjao! Men hade inte tid igår faktiskt ! :o 

Slutade kvart i fyra igår, hängde med Ebba hem :) Så träffade vi våran förra klasskompis påvägen, (hon har byttt skola) så vi stod och snacka med henne lite och så :) 
Vi gick hem till Ebba och gjorde våfflor :D mums! ! 

Efter det gick vi hem till våran kompis vi mötte påvägen, så var vi hos henne en stund, sen gick vi ut.. och det regnade. blää
Vi gick hem till Ellen sen, så var vi alla fyra med varandra :) hade riktitg skoj! 

Ellen hängde med mig hem efter det, och skulle sova hos mig. då var klockan typ nio kanske? 
Så satt jag och Ellen och snackade skype med några och så. 
Och nu  har precis Ellen gått hem så nu slängde jag in ett inlägg jaa! :D 

Ska strax ta en sväng ut i köket och kanske baka nåt gott , är så sugen på att baka !
Det bara regnar och regnar, finns inget roligare att göra ! 

Städa får jag gö sen ;) haha <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0