Grym kväll !

Haft det skit kul i kväll asså ! 

ttack alla ! 


När vi kom dit käkade vi glass i stora lass ;) mums filibabba.. Sen började vi titta på en "American pie" film, vet inte vilken utav dom det var..
Men så pausa vi efter en stund och körde "jag har aldrig..." leken, 

Man ska ha ett fullt glas med dricka, vatten, läsk, saft.. vad som helst
så ska man ju vara några personer, så ska någon börja med att säga "Jag har aldrig klappat en katt" t.ex, så ska dom som HAR klappat en katt ta en klunk.
Den som dricker upp drickan först förlorar.
såklart förlorade jag .. 

sen var vi ute lite, gick in i igen och fortsatte kolla filmen :)
Seen .. uuusch ! vi gjorde en dricka typ .. Cola, Fanta, Mjölk, salt, peppar, chilipeppar, tabasco, colasås, maränger och massa gojjs i ! Den stank som in i h*l*e*e ! hahaha fyfan ! 


Jag, kungen själv, drack ju såklart också lite ;) två klunkar ! uuh mäktigt. 
fyfan vad illa man mådde efteråt! hahaha

Efter att dom som druckit den hade slutat klaga på att man mådde illa och hade ont i magen så körde vi den där att man ska typ .. ha ögonbindel och smaka på nåt. 

Haha, stackars Robin som fick äta kattmat :( 
Sen satt vi bara och snacka !

Ska strax sova, är jääätte trött! ppooss <3



Här  blir det bildrepris ja ! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0