Ännu en skoldag över..

Då var skoldagen onsdag den 9 september 2011 slut för evigt (y) ;) knasigt! 

Men skolan har vart okej, har vart rätt bra dag:) inte skolan, men har inte hänt något oturligt, förutom att pernilla trampade på min tå två gånger.. ajaj :( 

Engelskan satt vi bara och fixade lite, bråkade lite med Sebbe ;) han petade på mig :( fick ett blåmärke på min arm (y) som är grönt o.o
Sen var det franska, och det var rätt rolig lektion xD 

sitter med en som heter Johan, och vi har sjukt kul! Typ sitter och as garvar åt honom .
T.ex när vi skulle gå igenom en dialog i franska boken, så läste vi dom på svenska först .
Sen läste han sina rader på engelska och jag mina rader på franska ! hahahahahaha

Fransk-Engelsk lektion är super ! Så sjöng vi nån cp låt o.o den var på franska men dom sjöng typ "Påe n cykel i paris" nanan .. nånting xD Sjukt dåligt! hahahahha men ett gott skratt fick man sig i alla fall! 

Idrotten skulle vi kasta spjut, och det regnade .. super duper kul! Johanna dansade, sjöng och ropade på solen och så kom den fram till slut och det blev varmare ! 
Jag kastade typ 10 m 25 cm.. hahah :P  

syslöjd tråååååååååååååååååååååååååååkiig !!! bläbläbläblä

nu sitter jag hemma är massa trött :) ska fixa lite saker på bloggen tror jag , puuss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0