ajajaaaaajjj min rygg :(

blöö! min rygg är inte glad idag!

I skolan idag skulle jag busa med Pernilla, så jag skulle springa till stora entré dörren, och helt plötsligt bara min rygg knaka och gjorde skiiiiiiiiiit ont.. kunde ju knappt röra mig. 
Men jag tänkte att det bara var en liten sträckning och fortsatte springa. 

Nu ligger jag här i sängen halvdöd :( 
haha nej inte halvdöd, men får svårt att andas, och det gör ap ont! grrrrr..

får se om en Ipren hjälper, så får jag väl knarka Ipren's imorgon , jarå! gott ..
Blä, inte roligt :( 
Men men, får väl hoppas det går över snaart ! Orkar inte med detta justnu ! 



gammal lite kuslig bild på mig sådär ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0