trött x 100

åhåhå, vad jag är superdupermegaskit trött :(  Meeeeen det är så att jag inte vill sova förrens mamma kommer hem. Jag vet inte varför , men antagligen för att jag hatar att sova själv hemma ;o 


Jaajaaa, går ändå snart och lägger mig, halvsover i soffan. iinte bra :( åhåh
Gäspar .. 2 - 3 gånger varje minut! inte bara kroppen jag är trött i, även käken snart ! hahahaha
Inte bra , IckeSaNicke. jappjapp

Och nu kom precis mamma hem , så jaaa, tror jag drar mig och sleepar nu. 

Soov gott <3

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: min dag har vart super D

2011-10-02 @ 10:10:29
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: E l s a s f o t o // Mode & fotofylld blogg

sv. allt är toppen :)



Bloglovinbyte? :)

2011-10-02 @ 10:18:54
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Juste Oliver. :o

Men jag kom hem halv 5 eller så va det min klocka som gick fel. :o

2011-10-02 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0