pluggpluggplugg!

Tjjaa;) Här sitter jag och Ebba i varsin sida av soffan och gör massa läxa! 

  • Matte läxa
  • No läxa
  • Engelska läxa
  • So frågor (skulle vart till idag, men glömde göra dom)

tråkigt, men sånt som måste göras ;) 
Skolan idag har vart okej :) 

Var hyyyfsat gott humör idag :D hahah, blev ju inte  dragen på golvet idag i alla fall ..
MEN !!!!! jag ramlade i matsalen (y) hahahahah! 
Jag satt på stolen, så kommer Sebastian bakom mig och kittlar mig så jag ställer mig upp, eller liksom hoppar till. Så drar han bort stolen ptecis när jag sätter mig ner igen, så helt plötsligt satt jag på golvet med en macka i handen och asgarvar ! 

Hahaha, stackars mig! 

Men nu ska jag faktiskt fortsätta med min läxa, och jag skriver lite mera senare ! 


Har ni haft en bra dag allihopa? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0