Nu är det lov!

wiiee, höstlov ! göötttt

hade ju vart goare med jullov (a) ännu goare med sommarlov dock, men dit får vi ju vänta ettag jjaoo !
Dagen har vart rätt skoj !  

På No;n i eftermiddags så hade vi halvklass, hälften labbade och hälften titta film.
Jag och Johanna labbade, haha fett skoj! 
Såndär Gasol eld sak, som sprutar eld.. vi fick typ lära oss att använda en sån o.s.v

Och jag tycker jag var riktigt fin i cyklop glasögon och förkläde! hiihi
Engelskan var ... eh, inte direkt tyst , men den roligaste lektionen på länge! 

Har nog aaaaldrig skrattat så mycke! hahah , aja rätt roligt dåja! 


Justnu sitter jag och snackar skype, och skraaaaaaaaattaar! Tittar typ på massa youtube klipp, typ Family Guy, Anki och pytte o.s.v! Förut satt jag och spela drakens värld på bolibompa, vaddå sakna att vara liten? 

-----------------------------------------------------------------------------------
Och det är SÅÅHÄÄÄÄÄR bra att man skriver klart och publicerar inlägget innan man går ut också -.-
Typiskt mig.. 

Har i alla fall vart ute med Emma och Ebba, och vart hos Philip och Johan o knökat i en säng med 5 personer! 
Jätte myyys ;)<3




Från vänster, Philip, Johan, Emma & Jag :D 

Ebba tar kortet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0