Gott humör :o

oooh vad jag har vart på gott humör idag!! 

Även om jag blivit dragen på golvet genom korridoren av en 9a som tyckte det var kul, och även om jag nästan bli vänd uppochner, och att jag brände mig på plattången, och att en 9a tyckte det var kul att blocka mig i våran mini korridor, och även om jag ramlat 2 gånger.. 

Hahaha, hänt mycke idag, och känner mig ändå super glad! Bra va? :D 

Men nu ska jag faktiskt snart sova! Är jääääääääääättee super trött .. :( 
Var så trött så trött imorse efter att fått gå upp vid 3 tiden inatt för att hamstern bet på gallret!
dumma hamster :( 

Jaja,, godnatt! Blev ju inte så mycke uppdatering idag. men har vart med lite kompisar ;) ni får stå ut! 



skeva ögon .. men what ever ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0