Varning : Långt inlägg

ojoj dålig uppdatering :( 

Men jja, igår så följde Emma med mig efter skolan , när vi kom hem var mamma redan hemma. Så vi åkte till skopunkten i Kungsbacka och köpte ett par vinterskor ! Hade rätt svårt att bestämma mellan dom jag köpte och et par bruna stövlar . hahah! 

Efter det så åkte vi till Kungsmässan, jag och Emma gick runt själva och busade lite ;) Såg lite folk o.s.v
Hittade en tröja på GinaTricot jag bara var tvungen att ha, men hade ju typ 7 kronor :) hihi , 
Sen gick vi runt lite extra och kollade i olika klädaffärer o.s.v. 

Ringde mamma och fjäskade pengar till Macdonken (Mcdonalds), så vi fick gå och hämta en hundrig vi köpte det. Satt där och käka och skratta. blev utstirrade av någon random kille xD 
Efter en stund kom mamma och åt också med oss, och jag berättade om tröjan (a) 
Vi stack upp och kolla på den och mamma köpte den , yyeee <3 Mamma är snäll.

Sen stack vi hem och jag o Emma gick till affären för att köpa lite godis. Så vi sprang dit för det var så kallt, så precis när dörren hade öppnats putte jag in henne, sen kom en dörr till och hon putte mig innan dörren ens hunnit öppnas och jag flög rätt in i dörren ... jaaa där stog vi och asgarva!! 
Sen tog vi godis, och var kissnödiga.... stod och skratta och alla kolla på oss ;)

När vi skulle betala hade vi massa enkronor också, så skulle jag ta 11 enkronor, så tappa jag och dom bakom, framför och kassörskan börja typ skratta åt oss. HAHA mobbade !! 
Sen var vi ute och massa sånt ;) 

Imorse vakna vi vid typ 10 av att min syrra ringde och väckte oss, vi delade säng , en 90 säng med två fettos (y) 
HAHA, men jjaa så fixa vi oss o.s.v sen vid 12 åkte jag till min syster och Emma åkte hem, och sen åkte vi till pappa och nu sitter jag här och fryser i soffan :) hihi 

LÅÅNGT INLÄÄGGG , och bilder på kläderna får ni imorgon eller på måndag ;) Poss <3



HuxFlux, gammal bild :))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0