Läxa!

Duktig Elin som gjort sina läxor ;) yeepppyeeeppp

Engelska och Matte stencil. Fast snackade med pappa i telefon innan, så då fick han hjälpa mig med matten ;)
Och det behövdes, kunde typ iiiiingenting! hahahah, sämst jag känner mig :( 


Johanna hängde med mig hem efter skolan ! Så hängde Bastin med ner (Sebastian, En kille i våran klass) för han skulle till sjukgymnasten. Lite sjuk i huvudet är han ju ;) hahaha, nej men han fick en crosskada innan sommarlovet. 
Men sen har jag och Johanna bakat brownies, blev liite misslyckade, men kul hade vi och goa blev dom !
Senare drog vi hem en sväng till farmor och snackade lite där , kollade lite foton från när jag var bebbe o.s.v




Men jjja, skolan har vart okej, förutom att jag blev brutalt misshandlad .... hahaha! 

På bilden smiska Bastin mig på röva så det typ lät i hela bildsalen både när det small och när jag skrek xD 
Det gjorde fett ont! :( 

Sen slog han mig på armen på So;n så jag fick en röd hand på armen, sen gjorde Filip likadant bara för att jag sa till honom vad Bastin hade gjort. sen satte sig Filip i mitt knä, satt där en stund sedan la han en brakare... Taaaack Filip , älskar dig :* <3

Och så igår lyckades jag ju göra så jag slant med tandborsten in i tandköttet, så nu har jag jätte ont där !
hahah, stackars mig :( 
hahah , hejjj ett sminkat öga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0