Hallååruu!

Dagen vart okej, dock försov jag mig imorse.. Typiskt Elin Linnea Lindvall, jja! 

Gick upp 07.45 , och skolan börjar 08.15, och jag måste gå upp vid 08.00 eftersom jag är så seg.
blää, så det var bara till o kravla sig upp och fixa sig! 
Trött och hungrig klarade jag mig upp till skolan utan att vara försenad! SCORE  ;)

Hade engelska första lektionen, var rätt okej. Jag och Pernilla satt och jobbade lite och lyssna lite musik.
Känner mig också väldigt duktig eftersom jag ligger före i engelskan på uppgiften *stolt* hihih 

Franskan då, kollade på någon konstig film och läste läste prata prata, åååh vad jag inte orkar med det där! 

Idrott, vi hade två nior som praoar hos våran idrottslärare dååjaa, vi hade innebandy (y) 
Jag seriöst suger på innebandy och tycker inte det är speciellt roligt heller ...
blablablaa, sen vare mat och syslöjd :) 

Lyssna på musik och jobbade, göttans ! 

Nu ska jag fortsätta min städning! såå ha det gööttans ;)) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0