Måndag 18 Juli

Muums, jag och mamma drog in till Kungsbacka ;)
Först kollade vi lite på mobiler, men det blev ju såklart ingen -.-
Och min mobil har pajjat igen och tänker nt ha den gamla, så har för tillfället ingen mobil! Toppen ...
Drog och köpte nån spraysak vi ska spraya på katterna.. vi hittade ju kattungen och fick städa igenom hela huset och spraya han med gojjs för att han hade löss, och man skulle spraya 3 veckor efter igen!
Freeport.. kikade lite, blev inget köpt, bara kollade lite !
Sen var vi lite hungriga så vi drog och käka kinamat (Y) gott var det, mätt!
CC stack vi till och kollade en snabbis, tänkte köpt en tröja men ångra mig ,, så den fick hänga kvar !
Nu sitter jag här hemma med en fruktansvärt öm rygg,
Vet inte vad det är för fel.
Sååå blää ont gör det! Kunde ju knappt ta av mig byxorna när jag skulle prova ett par shorts!
Fy sjutton för det. . man känner sig ju inte lite gammal när man inte ens kan böja sig ner utan att brista ut i massa "ajajajaj"
Hoppas det går över innan Onsdag, då drar jag till Gränna (:
Mys!
Nää, nu ska jag inte skriva om mina ointressanta nyheter .
tjenisPenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0