Frågestund 17-24 Juli (avslutad)

Nu kommer svaren på frågorna som ställdes !
Mitt svar : Justnu har jag inte tråkigt faktiskt :) Har rätt roligt .
Mitt svar: Jag gillar ju inte salt att bara äta så ;) men älskar att ha det på klyftpotatis! mmmhhh
Mina trosor är svarta med en rosa kant och en vit döskalle.. alltså svarta,rosa och vita !
Jag har faktiskt aldrig kramat tomten ! som jag minns .. grät när jag var liten när jag såg tomten. hah
Hallon är väldigt gott .. men jag är inte så jäätte förtjust i pajer med frukt och bär och sånt i, det blir så slemmigt.
Mitt svar: Helt klart Escape the fate ! Jag äääääälskar dom, men har ju inte bara dom som favorit band,
Hollywood undead, System of a down, KAPTEN RÖÖÖÖD o.s.v ;)
Mitt svar: hmm .. flädersaft är väldigt gott!
Svart :)
Det beror faktiskt på vilken blå eller rosa ! Är det "skrik" färger är det nog rosa, är det lite mer "baby" färger är det blå , hah
Chrome !
Photoscape tycker jag är mycket bättre än Picnik ! :o
haha, detta beror också på vilka sorters jeans eller tights.. kan nämligen inte ha vilka jeans som helt, dom måste vara tighta runt benen, haha.
Blogg :)
Facebook!
Elin ofc (; hahah Kram på dig me !

Kommentarer
Postat av: ~ Pernilla ~

Du glömde min fråga. :c

2011-07-24 @ 23:21:06
URL: http://unicornblood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0