En tur i Åsa

Goddagens ;)
Vart en sväng i Åsa idag! Vi (Jag, min mamma och ena syster) åkte till mormor. heh
Käkade lite mat, frukost för min del!
Potatis och biffgryta, gott.
Sen åkte vi till Hasses blommor i Frillesås och köpte lite blommor!
Mamma köpte blommor till framsidan och baksidan, väldigt häftiga, Får visa er sedan!
Mormor köpte blommor till morfars grav :)
När i var hos Hasse blev vi överraskade av att min äldsta syster och hennes yngsta dotter kom :o
Maja är så söt;) När Hasse kom, så ropa hon: HEJ HAASSSEE !!
Han blev ju helt till sig, typ, "ooh, vad stor du blivit!! jag kan inte ta i dig nu, jag är så smutsig" o.s.v...
låter helt fel, men aa ;)
Men vi åkte iväg till graven och fixade där lite :)
När vi kom tillbax, kom min moster och hennes barnbarn.
Alltsåå, mitt kusinbarn, hon satt barnvakt medans min kusin umgicks lite med sin syster, men sen kom dom också ;D
haha, blev ju släktträff? med inte ens en tiondel av släkten ungefär ;)
Men sen kom min morbror också! hahaha, han tog en lite cykeltur, men han försvann lika fort som han kom.
Åkte hem, hjälp min syster att tvätta hennes bil typ..
lyssnar just nu på massa musik (Y) Gött
Ska strax gå ut och hitta på nåt !
Kommer bilder på blommorna sen <3
(just nu kunde jag inte lägga ut en bild jag tänkte lägga ut... tråkigt inlägg x 5)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Du glömde nämna att din äldsta systers man och tillika söta Majas pappa gled förbi med....

2011-07-05 @ 22:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0