:@inte okej !

Åh vad jag blir trött på den här människan ... 




Blir väldigt arg, visst det är hennes åsikt o.s.v.
MEN HALLÅ !?!? 

Fula människor är fortfarande människor ? Och igentligen finns det ingen som är ful, dom kanske ser konstiga/annorlunda ut på utsidan, men på insidan är alla så grymt fina och vackra på sitt sett.

Det är ju såklart inte fel att hon tycker som hon gör o.s.v, men hon behöver absolut inte göra en film och lägga ut på youtube för det ? Eller? 
Är det nödvändigt? 

Tänk vad många människor där ute som blivit så jävla sårade av henne ? 
Som vet att dom inte ser ut som filmstjärnor, och som förlorar självförtroende tack vare den här tjejen ?
Det finns så himla många där ute med självförtroende litet som ett sandkorn, och det bara rinner ut ur kroppen när de sett denna filmen ? De verkligen når botten. 

Visst jag kan gå på stan, se nån tjej/kille som inte ser ut som en filmstjärna och kanske säga tyst till min kompis eller för mig själv "vad ful hon var" och det gör vi alla, men att göra en film .. nej , det är för mycket. 

Och att hon inte litar på fula människor ? Det var fanimej det dummaste jag hört ? 
Snygga människor går runt och tror att de är något bara för de är snygga och får många likes på en profilbild? 

Sen att hon inte tycker det är otrevligt att inte kolla en ful människa i ögonen bara för att den personen är ful är ju löjligt det med. Sen skyller hon på att det är fula människor som är otrevliga för att de inte sköter sitt yttre utseende.. 
och det är väl ingen självklarhet att snygga ska bli behandlade bättre än fula ? 
Alla , minsta lilla liv på denhär jorden är lika mycket värda och ska bli behandlade precis likadant. 

Men dock det hon säger att det tydligen är rätt att säga att en snygg är ful men det är fel att säga att en ful är ful, det är väl det ända hon har hyfsat rätt i .. men är det någon som sagt att det är okej att säga något uttav det? 
Om det är så hon uppfattat så kan man ju direkt säga att det är fel båda två. Det är ingen som sagt att det är okej hoppas jag .. Det är absolut inte rätt o säga att en snygg är ful eller att en ful är ful. 

Jag hoppas ingen tar illa upp för att jag typ utrycker mig såhär,  men jag tycker inte det är okej att hon ens lägger upp en film om att hon hatar fula?
Tycker hon som hon gör kan hon väl dra på sig en gammal stövel och slänga sig någonstans, för hon är då inte snyggare än någon annan. 

Alla är precis lika värdefulla och snygga på deras sett .

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej igen! Hoppas allt fortfarande är bra med dig :)Vad skönt det är med mellandagar så man får vara ledig lite :) Ska du göra något roligt på nyårsafton? :) Kramar!

2011-12-30 @ 11:05:53
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

fin blogg tjejen! :)

tycker hon inte är så himla snygg...;s så hon ska inte säga att andra är fula...usch hatar sånna människor dom ska helt enkelt hålla käften bara och kolla på sig själv...!

det är vad jag tycker i allfall...

kram

2011-12-31 @ 12:05:28
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0