heeest

Tjohhejj ;)) 

Ny duschad och redo för matteläxa ! Fast där ljög jag .. inte alls redo för matten ! 
Kan typ iiiiingenting :'( stackars miigggigigiigg. 

Fick min nya skoldator idag! Så på So lektionen fick jag ju sitta och ta fram allt på dropbox så det blev inte alls mycket gjort. Så får jobba hemmaa :) 

Både Johanna och Emma var sjuka idag , så det var jag, Ebba & Pernilla i skolan ;) 
På rasterna typ satt vi bara på bänkar eller gick runt och var lagom osociala, typ ingen var speciellt social idag xD 
Dåligt ): 

Efter skolan hängde Ebba med mig hem och jag var mega trött o.o 
Men efter en stund fick jag resa mig på fötterna och ta på mig massa kläder och bli redo på en tur till hästarna ! 

Mocka och gosa med hästarna blev det idag, sedan sitta inne i ett rum och spela på mobilen för att jag frös för mycket för att kolla på när syrran tränade med Bellis utomhus :) 



hihi sööt <3


Men jja , sen kom jag hem och duschade , göött :D Luktade väldigt mycket häst och snor ... 

Tack vare att en häst nös på mig .. mhh, hästsnoooor <333333

Sen har jag suttit på skype ettag nu (: 
Snackat med en som heter Charlie, och nu Oliver, Alexander och Jonte ;) höhöh 

Inte lätt för er att veta vilka det är dock .. men jja ;) Goa pojkar ! <3

Nu ska jag fortsätta med min läxaaa, Pösss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0