Godmorgon Flickor & Pojkar ♥

Godmorgon ! Känns som en bra dag idag :)
Känner mig på hyfsat glatt humör, även fast min hals inte alls vill vara med idag! 
Låter lite knasigt idag! Menmen, får väl vara tyst idag då ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske träffa kompis sen ! 
Blir nog så , och nu strax ska jag gå ut med vovven på en liten promenad.
Mamma var ju på kräftskiva igår, så hon kommer väl hem om ettag, vet inte om hon skulle kolla nån fotbollsmatch eller något, och min syster jobbar.
Ensam hemma , wiho.. hih

Idag ska man nog passa på att vara ute dessutom!
Väldigt fint väder, om man jämnför hur det vart den senaste veckan.
solen skiner, ett par VITA moln på himlen, blåser lite men det funkar!
Kanske blir en långpromenad?
Kanske hänger kameran med ... hmm, får fundera på det ;)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0