Varför den himla dåliga uppdateringen.

Nu är det såhär att jag haft massa funderingar på om jag ska lägga ner bloggen helt och hållet, Eftersom jag är sjukt dålig på att uppdatera... och det är ju inte kul att läsa samma inlägg varje gång man går in på bloggen? 

Men istället för att stänga ner den har jag bara suttit och funderat över varför jag känner så lite för bloggandet just nu när jag hade så starkt intresse för det innan... och det jag kommit på är - 

Jag tycker själv att min blogg behöver fräschas upp, ny design helt och hållet .
Det händer samma saker varje dag, och hur kul är det att få läsa samma sak dag på dag?

Jag har inte haft någon dator... (väntar fortfarande på laddare men har fått låna en kompis)

Brist på bilder - och inte kul att ha samma bilder flera gånger om ..

Jag är mycket med kompisar, och då vill jag inte vara osocial och uppdatera hela tin

Och pågrund utav dehär sakerna ovan så får jag lite statistik och då tänker man likadant... 
Varför blogga när ingen tittar på bloggen ? 

Men man måste ju göra något åt dom punkterna ovan så att man kan uppdatera och få hög statistik. 
Då är det helt plötsligt roligt igen ! 
Funderar dock på att byta från blogg.se till Nattstad , vad tycker ni ? ... 

Nu får ni verkligen skriva i kommentar vad ni tycker om allt jag skrivit.. 
Fortsätta blogga? stänga ner? byta till nattstad? o.s.v , 

kram! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Fortsätt blogga !! <33

2012-04-08 @ 15:53:34
Postat av: iiiden

sv:tack:D

2012-04-08 @ 16:02:37
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Sara

Prova nattstad och se vilken som är bäst! Men innan så kan du byta DESIGN och SE vilken blogg du vill ha, eller om du vill lägga ner! (vore synd att lägga ner!)

2012-04-12 @ 20:23:17
URL: http://sararytorpbjork.blogg.se/
Postat av: m.c

fortsätt blogga den är jättebra! , men du kan ju prova nattstad :))

2012-04-12 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0