Dagens outfit !

Hallåå ! Kom alldeles nyss hem! Gick upp redan vid 8 imorse! galet! 

Hade satt klockan igår kväll (när jag var ganska trött) på kl 07.00. Istället vaknar jag när klockan är 8 av mig själv och tror att jag försovit mig. panik som jag får försöker jag komma ihåg att jag stängt av klockan... kommer inte på det ... men sen, slår det mig. Jag hade satt igång den jag brukar ha till skolan , och det alarmet ringer bara på vardagar! blondiiiiieeeeee haaha 

Men var i alla fall uppe vid församlingshemmet typ ... vid 9, och aa. vi skärde brödlimpor.. blandade saft... koka kaffe, och lalala massa sånt. 
Sen gick vi upp till kyrkan där jag , matilda, Sanna och Fanny skulle stå vid ingången och hälsa alla välkomna! 

Vi har ju såhär olika grupper typ i konfirmationen, så idag var det våran tur att hålla i allt sådant.. typ fika , kollekt, datorn Lalalalalal, läsning och massa sånt! 

Och nu fick jag liiite bråttom ! för jag ska gå och möta Emma! men , hahah har i alla fall vart i kyrkan och lalala. och kom hem för en stundsen, och såhär ser jag ut nu ... 

Fast ska byta till shorts... PROMENIXA ! PUSS <3



hade gjort en finare bild igentligen .. men sen funkade inte den :( 
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0