buhu...

Bläää, glömde datorn i skolan .. lyckat o.s.v !! 
Tur att vi bara har so nyhet och sånt tills imorgon ;) Dock har jag ju franska läxa och glömde boken . 
Men kan väl det mesta, bara för jag är grym ..

Nu får jag sitta vid min lilla mini compaq sega bajs dator :( 
Dels därför jag inte uppdaterat förrens nu, har inte orkat sätta igång denna datorn eftersom det tar 20 år, och har vart med johanna. Vi har typ bara vart ute och buuusat.. hih

Men yeye, strax blir det duschen! är massa med trött! 
Sovit rätt gött inatt i alla fall, hann med alöt imorse o.s.v, Dessutom körde vi "Beep-test" på idrotten. 
Haha, kom till typ nivå 6. 

För er som inte vet vad ett Beep-test är , så är det att det är en gubbe som typ pratar... så ska man typ lyssna på honom xD sen typ kommer "Beep" så ska man springa, sen innan det piper igen ska man vara framme vid målet och springa tillbaka, sen innan det piper igen ska man vara på andra sidan och springa tillbaka när det piper o.s.v. Så är det olika nivåer typ. konditions övnings sak. 
Inte det lättaste

Annars har dagen vart toppen, dock inte det hemska regnet och blåsten hela dagen ;) rätt chilla annars ja! 



hah, bara gamla bilder på denna daorn .. 

sorryyy ;) lite skoj o titta igenom ;)




nu saknar jag sommaren! uuuschhhh



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig vill ha barn med dig du är en 10 i mina ögon

2011-10-26 @ 21:04:34
Postat av: Knazbarn

Har hört att du gillar humlor. Vi kanske har ett gemensamt intresse. Jag gillar trots allt också åsner.

2011-10-26 @ 21:05:41
Postat av: iiiden med 3 i

Nu har du chansen att visa upp din outfit inför 900-1000 läsare / dag !

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/tavling-pa-g.html#comment

kram!

2011-10-27 @ 10:31:47
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet vad din g punkt finns

2011-10-27 @ 17:12:38
Postat av: helknaz

jag älskar dig elin och vill ha barn med dig men du kan ju inte få det för du är steril men vi kan adoptera en kinisisk unge från nigeria låter det bra älska dig

2011-10-28 @ 19:14:07
Postat av: Anonym

kommentera här

2011-10-28 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0