passa barn ;)

Woops.. blev inte så bra uppdatering igårkväll , hihi
Passade ju ungarna, sen låg alla tre i soffan och halvsov :)
Och sen var klockan så mycke så jag orkade inte gå in på bloggen och skriva. Men inlägg får ni nu :D
Men vi hade mysigt, när min syster hade åkt iväg så spelade vi Kalaha.. Nåt spel man typ håller på med massa kulor!
Deras pappa var hemma, men eftersom han hade jouren var jag tvungen att vara där också då ju, men han var ute och grejjade lite :)
Vi kollade på Spirit, den är så sorglig :( Min favorit film när jag var liten var Spirit, men jag ipar lika mycke varje gång ! hahah Varje gång !
Efter den kollade vi på en Kim Possible film x] Åt chips, bilar, husvagnar och drack cola ! gott
Efter Kim Possible filmen kollade vi på Alvin och gänget .
Så söta (;
Sen så somnade ju Maja och Linnea i soffan och jag och deras pappa kollade på Gladiator :)
När han åkte och hämtade min syster kollade jag på The Island en stund sen gick jag och la mig när dom kom.
Trött var jag.
Imorse vaknade jag runt elva tiden, det första Maja sa var "Sov du över här Elin???????" hahahaha
Söt,
Jag och min syster har suttit och pusslat länge ;) Men nu är jag hemma, mamma lagar lite mat
hamburgare och pommes frites! Muummss
Nu ska jag fixa lite och sedan äta.
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0