vaccination

Tog den andra livmoderhalscancer saken gojsen idag :D 

Gjorde dock jätte ont denna gången :( Både jag och Emma började nästan lipa .. jaaaa... 
haha nej men .. aa , sen är det bara en kvar, men det är typ efter sommaren :D Sen är det över! 

Vi drog ju och sola sen och sen bada vi lite, och då kom några killar från skolan , såklartrtrtrtrtrt.
och lalaalla.... somnade förut i min sköna säng typ halv 8 ... vaknade klockan 9, gick och duscha .. tog en cola.. och nu är jag hur pigg som helst, och måste va relativt pigg .. och vet inte ens vad det betyder? HAHHA
men , aa vi har SIF dag imorgon, en typ "idrotts dag" med våran skola. 
Vi är ute hela dagen och gör massa aktiviteter och sånt :) rätt skojj ! 

MEN nu ska jag faktiskt försöka sova! så puss och godnatt <3

rawr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0