Trött !!!

ååhå vad trött jag är! Funderar helt seriöst på att strax gå och lägga mig, bara det att jag kommer vakna typ kl 12 eller nåt inatt då :/ men, jag är så trött! Fast kommer ju absolut inte va det sen då -.- 

Ska i alla fall göra lite läxa nu ... kommer kanske inte gå så bra dock eftersom jag är huuuuuuuuuur trött som helst! men något som måste göras. 
haha, jaja . 

Dagen idag, underbar <3
Vart huuuuur varmt som helst och dagen bara flöt på ! På svenskan låg vi ute i solen jag och Emma och jobbade! Det var perfekt, förutom att båda hade typ .. svarta tighta byxor på sig, så man typ dog!
Men det var fett skönt ! Plus att jag bränt mig lite på ryggen idag! Great! 
Vart typ 28 grader!!! underunderunderbart! Dock har jag haft lite ont i huvudet... men det får jag alltid typ när det skiftar väder och sånt ... as jobbigt! och oftast när det blir åska, och det åskade lite förut, men inte mycket ! 

Ska ha såhär fint väder hela veckan ut nu tror jag! sjukt gött! Hoppas ni har lika varmt som vi ! puss <3

Rätt fräck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0