R.I.P ❤

Åh.. Älskade lille Pepsi. 

Min systers hund, han skulle fyllt 10 år nu i sommar. Har bott tillsammans i 9 år.. och nu är han borta, 
sjukt. 

Kommer ihåg så väl när vi bara skulle åka och titta på honom , vi åkte långt.. och där låg han i buren med alla sina syskon, den ska jag ha ! 
Pepsi Cola Lindvall ska han heta. Min syster hade bestämt att han skulle heta det! hih 

Sen jag var 5-6 år har jag haft honom i mitt liv, alltid kommit och tröstat mig när jag vart ledsen.
Alltid varit älskad av alla , Den perfekta hunden. 

Visst... jag har fått mina utbrott på dig när du väckt mig av ditt skällande, tiggt, gnällt o.s.v, men man kan säga att det var som syskonkärlek, du var min bror. Min lilla lilla lillebror.

Bara sådär, började du hosta och kunde inte skälla.. Jenny och Tobbe åkte till veterinären med honom för att kolla så han inte fått något i halsen.
Och där var den, tumören vid hjärtat.. 

Sen helt plötsligt, märktes det inte att du var sjuk. Du var glad, hade fortfarande din galna mat aptit. haha , har alltid kunnat äta vad som helst! lille knasbollen. 
Men nu idag, fick han avlivas :( 
Usch.. 

Men ibland händer det saker som detta. Det är inget vi kan göra åt, det är inte vårat fel.
Ibland blir det bara helt fel. 
Men ändå .. varför just Pepsi ? :( 

Jag älskar dig, och tänker på dig. Det gör vi alla. 
R.i.p lilla bubben  ❤ 




Kommentarer
Postat av: Puffen

Min fina fina Pepsi :'( <3

2012-05-04 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0