morn (::

Godmorgon solstrålar ! 

Idag är det fint väder, wihoo för det :D 

Min dag ... iiiiingen aning vad som händer, mamma skulle på kalas.. jag ska väl va med nån kompis eller nåt :) 
Jag vet inte :D 
Funderar också på att dra upp till min kära kära farmor och klippa hennes gräsmattsa, gullig som jag är ! 
japp ... 

Sen igår åt jag middag hos min söstra men min familj och Tobbe ;) 
Dom var helt knasiga ! hahahh, men aa. Så precis innan vi åkte slängde jag in det "dagens inköp" inlägget, och jag skulle visat en klänning jag pröva, men hann inte! 
Men här får ni bild på den, får se om den blir min ;) 

ahahha .. jag gör nåt cp knas med mitt ben :( men jajajaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0