Jädra Com hem!

Usch! Internet funkar inte idag, och har typ inte funkat nån söndag denna månaden! ÅÅH vad arg jag blir :@
Så jag får gö jädra internet delning med mobilen eftersom det är för segt för att funka. 

Japp .. skulle igentligen dratt med Pernilla till Tjolöholm idag, men nee, det blev inte så ! 
För jag ska t farmor sen och sånt, sen kommer Emma nångång och sover här  idag skulle jag tro. 
åh .. så jaa, antagligen, blir uppdatering skit idag , :( 

Men ska försöka uppdatera så fort jag får tillgänlighet t internet !


Har i alla fall vart i kyrkan idag, ovanligt mycket folk o.o och ... japp .. på hemvägen pratade jag med mina fina kossor till kompisar;)  Sen gick jag och mamma till affären och köpte litte frallor och sånt ! 
Göttgött, 



Kommentarer
Postat av: de vet du

sokk <3

2012-05-20 @ 13:34:32
Postat av: Com Hem AB

Hej,



Tråkigt att läsa att uppkopplingen inte fungerar som den ska.



Då jag inte har några kunduppgifter så kan jag inte se vad det är som har hänt, men jag hoppas att du varit i kontakt med vår kundservice för att få hjälp. Är så inte fallet så är du välkommen att kontakta oss genom att fylla i formuläret som finns på länken nedan så ska vi hjälpa dig.



http://www.comhem.se/socialmedia



Med vänlig hälsning

Fredrik Söderlund

Kundservice

2012-05-21 @ 13:55:40
URL: http://www.comhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0