Gododododmorgonononon

Hallå ! Blev ingen kungsbacka resa igår med Emma, vi kände det att det regnade ... och det var röd dag så vi visste inte om bussarna gick o.s.v, sen så sa mamma att vi kunde dra in idag istället och se om vi hittade lite kläder :D 
wiie 

Nu har jag och Emma typ precis fixat oss och sånt :) Så vi drar väl snart antar jag. 
+ att jag och Emma har inte ätit donken på typ ... 1 månad :( Så idag, ska vi ha donken ! MYCKE DONKEN <3 

Hahaha, nej men ... tänkte bara berätta vad som händer nu typ. 
Sen kanske jag uppdaterar i stan om jag har minne för det, men annars uppdaterar jag självklart när jag kommer hem ! 

Sålänge får ni en fin fin gammal bild ! Puss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0