Bambambambmaamma

Hallå ! Jag och Emma kom nyss in efter att ha vart en sväng med Hampus och Charlie som vi mötte på vägen när jag hade mött Emma! Vi gick där på Livägen , och efter en stund kollar vi bakåt och där ser vi nån cykla ... jo vem är inte det ? Hampus japppppp, och där efter kom Charlie ... HAHA :( 

Tur dom inte sett oss cykla, för jag satt på styret och emma satt på sadeln och bromsarna funka inte och vi åkte i neförsbacke och det kom gupp och skit och jag bah satt och gapa på Emma att hålla koll på vägen ... HAHA 

Sen gick vi med dom hem till Centruuum, och då typ gick dom och köpte cola medans jag och Emma fixade oss lite. Sen gick vi ut liten stund till och typ satt och chilla med dom ! Hampus hade köpt cola också, söt!
hahahah 

Sen på vägen hem tappade Charlie cykeln framför kossorna, så att en ko typ blev as rädd och sprang i väg och jag dog av skratt, sen blev han biten av en blinning. ä.g.d 

Nej men, aa .. nu ska jag och Emma strax dra ut igen ! 
Tänkte ba slänga in ett snabbt inlägggg :) 
poss <3



gammal stilig bild. Tagen av pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0