snö ...

det började snöa igårkväll men man trodde ju inte att fet skulle lägga sig, och när man kom ut nu på morgonen ser man ett stort tjockt täcke med snö ! det var la då själva fan att det ska va mer snö! var ju precis påväg att bli vår, haft soligt och fint väder jätte länge nu:(

aka , påväg upp till skolan i alla fall.. ska ha matte nu,
och anledningen till att jag uppdaterar på mobilen är ju dels för att jag är ute och för att min data laddare vill inte funka och min dator fick slut på batteri.
men eftersom det var mon skoldators laddare så går jag bara och lämnar sen hos data grabbarna ;)


Kommentarer
Postat av: Tess Cameron

Hos mig i sthlm är snön typ borta nu =)



Svar: Tack va glad jag blir. Vad använder du för hår produkter?

2012-03-08 @ 12:53:27
URL: http://tesscameron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0