mot göteböörg

påväg till min syster på kalas ! göttgött,

åkte till Emma igår och sov där , så blev inget inlägg eftersom jag typ aldriig har täckning där så sket jag i det (: men àa , vi hade Twilight maraton !

breaking dawn del 1 har ju kommit ut , fyfan va bra den var ! längtar verkligen till del 2 !! sen har vi typ kollat på i rymden finns inga känslor och kommissarie späck :D Höhöh
himla roligt har vi haft i alla fall.

och denna fina söndag började med frukost på sängen ! mums :D
jjaa , en grymt go kväll i alla fall !
och nästa del på frågestunden kommer nog ikväll :D
men nu ska vi åka igen oh jag är åksjuk , så àa. passade på att skriva medans min syster yster gick in i affären ! pusshejj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0