Sveriges Nationaldag !

Halllelloojj! kom in fr ungefär en timmasen och nu sitter jag och snackar skype med Jesper! :) Myspys, 
Ska ta och titta lite Andra avenyn sen ska jag gå och lägga mig och tagga skola imorgon !

Idag , har jag bara vart med Emma och Ebba hela dagen (: 
Vi har typ vart ute i det fina vädret , och sånt :D Jag och Emma sov ju hos Ebba! Mys 
Sen var jag och Ebba uppe vid Bräckaskolan och jag lekte med några leksaker i sanden som barnen glömt ute :))) HHAAH , kände mig så söt . 

Men, jaja, kul att se att det är så många som vill va med i veckans blogg! Fortsätt så! 

Nu ska jag sova! 
puuuusss godnatt <3  





den här puddingen hitta jag på mina gamla bilder från min förra dator ! AHAHAHAAHAHHAHA ORKAR INTE 




Kommentarer
Postat av: Angel ♥

ja, vädret har ju inte vart de bästa, men nu verkar de vända ial :)

2012-06-07 @ 11:12:05
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0