Nya kläder !

Ännu mer nytt ! min mor var på Gekås idag och köpte lite grejer och hittade detta till mig ! himla gulligt <3

sen har det ju blivit dåligt med uppdateringen idag , ajja bajja, men trots att jag vart ledig idag så blev det fullt upp! Emma kom vid 12 tiden , och vi gjorde inte så mycket men ändå fixk tiden åt pipan ! sen stack hon hem, och då var jag en stund med Andreas, sen stack jag och mötte Emma igen , och nu under kvällen har vi BARA hållt på med skolavslutnings kläderna ! nu ska vi sova och upp tidigt tidigt imon !

här får ni bilder på alla snygga trosor och tröjan ! puss ❤


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte mycket du:D

2012-06-13 @ 07:48:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0