maneter.

HEJ ! <3 <3 <3 
 
Idag, har jag gjort mycket :D Först, gick jag upp typ klockan 8 och fixade mig, för jag skulle fixa mig så jag såg hyfsat bra ut till gruppfotot med konfirmationen vi hade idag ! 
 
Efter konfirmation saken, så drog jag hem , gick med Simon och Melker, sen väntade jag med Simon tills han blev hämtad :D typ snacka lite och sånt ! Men sen drog jag till bussen och åkte till kungsbacka, sen till Åsa där jag mötte Oliver och vi gick hem till Nellie ! Där var vi en stund, typ gjorde hamburgare , satt och åt dom sen typ snacka lite, sen cyklade vi ner till Åsa centrum och käkade glaaasss! mumsmumsmums , glasscafeét i åsa har den goaste glassen ever! 
 
sen cyklade vi hem igen .. gick en stund på stranden, lekte med maneter ! Hahah, det var SJUKT mycke maneter ! UUUSCH , sen stack vi hem till Nellie igen och spelade sims .. AHHA as kuuul! <3 
 
Nu är jag hemma, och kikar lite tv ! as kul film ! Virus i bataljonen heter den tror jag ! går på 4an, kika ;) 


Kommentarer
Postat av: Patricia

euw vad äckligt .. :(((( <3

2012-06-20 @ 22:48:01
URL: http://diamondhorses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0