Knas

Hej på er! försökt att logga in ett antal gånger på min Blogg.se app, men det har inte funkat . 

Så nu när jag kom hem från hästarna gick jag in på datorn och då har dom uppdaterat hela blogg.se sidan jätte konstigt. så har jag tydligen anmält mig till att låta min blogg typ få testas med den nya uppdateringen.. 

AHAH braaa dääär! nej men, blev väldigt svårt att förstå hur jag skulle gö. men efter lite knep och knåp förstod jag i alla fall hur jag skulle godkänna kommentarer... haha ! 

 

Igår , det var rätt kul på Schools out ändå, mest för att man träffa massa folk och typ umgicks och sånt :D
Sen på skumdiscot... haha fyfan! Folk typ mula en med skum från marken med typ massa grus och sånt! hahaha, vet inte hur många lager grus jag hade i hövvet och i öronen! jag och emma kom hem till mig strax efter tolv, så somna vi typ halv 2, sen imorse drog jag med min syster till stallet och körde hem Emma och sånt. 

Nu i alla fall, ska jag strax fixa mig efter tatt en dusch och ätit lite, för klockan fyra ska jag dra upp till församlingshemmet och ha nån konfirmation sak. sen kommer jag dra en kvart tidigare därifrån och min syster hämtar mig och vi drar tiiiiiill Liseberg för att se Björn Rosenström <3 <3 <3 <3 <3 <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0