Hej.

Nämen tjeeenare! kom hem för typ .. 45 minuter sen, har ju vart med konfirmationen.. halv 10 .. ska vi va där uppe, haha sååå trött tjej :( 

Just nu sitter jag och kollar på nån jätte dålig serie som jag inte fattar ett dugg av, "Stargate SG-1" eller nåt sånt. HAHA, jätte dåligt! 

I alla fall, vi samlades i kyrkan halv 10 och hade en andakt, för er som inte vet .. en andakt, asså vi typ sitter och sjunger, ber och typ läser stycken och sånt :) Sen gick vi in i församlingshemmet och hade lektion, gött... 
Och nu har vi tyyyyp läxa också, ett kapitel ur nåt evangelie, typ Markusevangeliet eller nåt.. haha , i alla fall, ett kapitel ur den per dag. haha , gött.. sen satt vi i våra grupper en stund och typ prova sånna där vita klänningar eller kåpor eller vad det nu var som vi ska ha på oss på konfirmationen , och sen gick vi ut och lekte snappa trasan ;) 

Resten utav dagen får vi se vad som händer, kanske är med någon eller nåt ! så ni får lite mer uppdatering om en stund när jag har något intressant för mig ;) Puss&Kram 


Kommentarer
Postat av: Neha

Snygg tröja:D

Svar: Tack! :D
Elin Linnéa Lindvall

2012-06-22 @ 00:55:36
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0