godnatt kompisarrrr

Hej på er ! jag är jääätte trött, men vill jag sova? neeej , ahah : ( 

Imorgon är det söndag, och då är det kyrk dags.. wiihooo ! haha .. orkar inte, men aja, bara några gånger kvar. 
och på onsdag slutar vi skolan och får sommarlooooov!!! <3 <3 <3 <3 <3 längtar som fannnnnnn 

Och på Torsdag , 14 Juni, gissa vad som händer då? 
Jo, då drar man till Lisse och tittar på Björn Rosenström med Emma om hon kunde! As naaaaaajs! Längtar ännu mer dit ! Känner smaken av sommarlov i munnen :))) HAHAA

Nej .. men nu har jag precis duschat, och ska nog smsa lite, och kolla lite andra avenyn,  sen sova så jag orkar upp imorgon. och förhoppningsvis är morsan snäll imorgon och hakar på upp till kyrkan, och kanske tillochmed kör mig upp om det regnar ;) hihih, 

Godnatt , hörs imon ! puss <3


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Natti natti :) Hoppas du får en fin söndag!! :D

2012-06-10 @ 00:51:31
URL: http://mooollys.se
Postat av: martina

godmorgon! allt bra? :)

2012-06-10 @ 08:44:41
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0