Galet ...

att man kan bli dålig så fort ... mådde ju rätt bra igår, började känna mig lite förkyld som jag skrev. 
Imorse när jag vakna... fyfan. 

Illamående, precis som om jag skulle spy, kunde inte andas genom näsan för jag var alldeles för täppt, och slem i halsen som gjorde det svårt att andas med munnen också.. HALLÅ MR FÖRKYLNING 

Haha, jag orkar verkligen inte :( ska jag sitta inne på alla lektioner imorgon och typ låta som en hel djungel. 
njae , haha! Får köpa nässpray ! fast jag hatar det :@
Jaja, låg och drog mig i sängen , typ somnade , vaknade, somnade , vaknade .. och typ varje gång hade jag slängt ner mobilen på golvet.. hihi :$ sen när klockan var halv två kände jag att jag änna fick gå upp och göra någonting mer än att sova så att jag kan sova ikväll! 

Men vi höres läjjtöör . puss <3 



AHAHA, den här hitta jag precis .. den var inte nytagen direkt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0