:):):):):)):):):):):):)

Åh :( skulle skriva ett inlägg förut på so lektionen ... och jag börjar med ett bra inlägg sådär , men vad händer inte då? jo , datfan får slut på batteri och dör !
haha :(

men jaja , blev ingen mer uppdatering igår tyvärr :/ men var ju i Kungsbacka med Emma , Sen träffa vi våra kompisar Johan och Hampus , sen när vi skulle dra hem så åkte Emma en annan buss så fick va själv med grabbarna .. men då missa vi bussen för jag läste fel "allt är Elins fel" ;) haha men det gick en buss typ en halvtimma senare :)) sen gick vi runt en stund i fjärås sen gick jag hem :) sen typ var jag med tre andra kompisar i typ en halvtimma , sen drog jag hem , snacka lite Skype sen sov jag ! chill:) nu är jag hemma hos Emma (snyggt rim) och hon duschar , så jag ligger på hennes rum och dunkar musik! göttans jaao! haha , vi ska ta in hästarna senare , sen drar vi till mig igen :) så det så! haha ,

fått reda på att jag vunnit två tävlingar också när jag läste min blogg mail mailto:[email protected]">[email protected]

1. fick en månads gratis VIP på blogresponse !
2. vann två biljetter till den nya miley cyrus filmen "LOL" , men oturligt nog fick jag också reda på att bion va i stockholm!! som dom ite skrivit när jag fått reda på tävlingen :/ men jaja !

Ibland är man söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej, allt bra?! :D



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-06 @ 02:16:55
Postat av: Sofia

Ha en bra nationaldag :D

2012-06-06 @ 10:11:49
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0