vanligt tråkigt min dag inlägg,

Morsning Korsning .. 

Tom på ideer, så det får väl bli ett såntdär "Vad jag har gjort idag" inlägg ... 

Var i skolan o.s.v blablabla !! 
Efter skolan drog jag och Johanna in till koongsbackaa :) Först gick vi en stund på kungs,
stack ut till donken och käka där lite och träffade Malin och Elin, har inte träffat Malin sen typ sommarlovet ! Harregud , så det var jätte kul att träffa henne ! sen en stund efter gick dom för sig och vi för oss typ.
Jag och Johanna gick runt lite på kungsmässan och föreställde oss att alla som kom mot oss o.s.v alla som var på kungsmässan var typ stora jätte troll med hår som stod åt alla håll och typ typiska troll ... hahaha
Det var rätt skoj , 

Sen typ gick vi runt ännu mer, nån gubbe började snacka med oss om sina bredbands problem, sen träffa vi två st, Calle och Christofer :) dom typ vänta på bussen med oss och så :) 
Sen var det KU, (kyrkans ungdom) vi typ fikade och typ pratade om andakter, 

Det var det typ ... ska sova nu, upp t skolan imon ! 
Puss på er <3

slut på bilder  .. dags att ta nya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0