blablabla

Goddagens ! Sitter här i sängen med Johanna och chillar på't ! 
Kollar lite bilder och videos o.s.v

och nu sitter johanna och mobbar mig lite för att jag tycker min dubbelhaka är fin o.s.v .. 
hihi 

Nej men det var ju första skoldagen idag, den var väl okej .. alla var ju trötta och så ! 
Vi kollade mest film ändå :) 
Första lektionen So, blev istället svenska x] vi ska jobba med deckare i svenskan så aa vi kollade på "Sherlock Holmes" på So;n sen efter So;n vare svenska och då kolla vi på den också. 
Den var ju bra men jag fattar iiiiiiingenting :s 

aja, sen på No;n så typ gjorde vi ett korsord om värme sen kolla en film om växthuseffekten :)

efter skolan stack jag och Johanna till farmor och satt där en sväng :)
Käkade lite kakor, drack julmust och babblade ! 

Nu åkte Johanna preciis hem och jag sitter forever alone och försöker fixa en skaplig design till bloggen!
Kommer ju ta ettag, men aah :) Kommer ha kvar den nuvarande designen sålänge och ska se vad jag kan göra ! 
pöösss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0