Uppdatering på låg nivå

hej på er! 

har faktiskt inte haft tid att uppdatera, ledsen för det ! 
I fredags efter skolan kom jag och Emma hem , somnade i sängen båda två och sen vaknade vi vid sex tiden på kvällen och åkte till pappa . 
Väl hemma hos pappa typ visade jag emma runt o.s.v sen kollade hon och jag på den filmen jag la upp i förra inlägget. Har seriöst inte lipat så mycket till en film på länge ! 
Så sjukt hur folk kan bli behandlade .. 

Igår morse kom pappa upp och väckte oss vid typ halv 10 så vi kunde gå upp och fixa oss eftersom vi skulle dra till affären. 
Pappa har öppnat en second hand butik med barnkläder i Kinna :D 
Jätte kul och vi hoppas på att den kommer gå bra till ! Jag och Emma gick runt och satte prislappar på alla galjar och sen skrev vi på ett stoooort papper :D Tog bussen hem till pappa, gick till affären och lalala. 
Käka tacos ... på kvällen kollade vi på Gladiatorerna och efter det skulle vi kolla film på datorn då datorn var död och jag upptäcker att laddaren ligger i mammas bil 8 mil därifrån typ. great (y)
Så alltså låg vi och kolla på Hip Hip Hora på min lilla Iphone .. toppeeennnnn 

Imorse, samma sak, pappa kommer upp och väcker oss, vi åker till affären och fixar llite. gör en till lapp typ , går till affären 2 gånger, köpa dricka,  kroketter, clorin, tejp och penna :D 
Sen åkte vi bussen hem och käkade mat . 
Nu har vi kört hem Emma och jag ska gå och duscha , sedan börja fixa en design till två kompisar till mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0