uhuhuhm ?:(

åhåh :( Det är inte bara mitt hår på huvudet som åkt av ! 
Mina ögonfransar !?!?!?!?!?!?!? 

Men det får jag ju nästan skulla mig själv för också .. När jag är trött o.s.v så drar jag alltid i mina ögonfransar för attt jag tycker det är så kul att dra av mascaran. men somsagt , gör det när jag är trött för då tänker jag ju inte på att det är väääääldigt väldigt många ögonfransar som åker med när jag gör så .. 

Förvånar mig inte om jag måste köpa lösögonfransar .. usch :( 

Aja klockan är nio strax, och under den senaste timmen har jag lyckats ta två stycken powernaps , amen det är ju super.. 
Ska faktiskt ta och stänga av datorn strax, fixa mig o.s.v och lägga mig tror jag . 

Fast så kom jag på att vi hade engelska läxa tills imorgon som vi fick över lovet som jag antar att iiiingen har gjort eftersom det var lov. HALLÅ ELLER !? hur tänker dom ? :( 
Blä, får väl sätta igång nurå så jag får sova! är så himla trött. 
Somna inte förrens halv fem inatt -.- 



tyckte den var fin .. så aa ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0