städstäd mera städ

tjenare tjenare! Emma har precis åkt hem och jag påbörjar städningen som skulle uppstått i förrgår...

Det har både snöat och regnat idag .. Imorse när vi vakna kollade jag vädret på mobilen ..

image description

så såg det ut .. tittade ut genom fönstret, såg jag någon snö? NENE ! 
Men efter typ 10-20 minuter började det snöa i mängder ! massa snö vare :D 
Meeeeeeen nu regnar det ): 
Både bra och dåligt,  Dåligt - jag vill ha snö .. Bra - Man slipper bli mulad i skolan :D 

I alla fall så har ju Emma åkt hem nu . Vi har som vanligt tittat film :D Men lika mysigt varej gång! 
Igår var vi med Ludwig och Hampus en liten stund, men det var is is is kallt :( 

Har fått mina linser idag också, härligt härligt ! slipper jag gå med glasögon till skolan imorgon;) 
Det är najsnajs. 
Asså vi har igentligen inte gjort så mycket ! 

Vi försökte dock dygna inatt, men det gick ju inte så bra när Emma somnar vid 4 -.- Latmask . 
Sen har vi inte alls gjort mycket mer än det jag skrivit! 
Så nu ska jag fortsätta städa, och sen ta en dusch tror jag sen nana !
Första skoldagen imorgon , blir lite pinsamt om man försover sig bara /: 

Juste .. har försökt att uppdatera från mobilen flera gånger, men den är så himla trög.. Så jag struntade i det och väntade tills datorn blev upplockad :) 

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0