städa är ...

Tråkigt, så istället sitter jag i soffan med myskläderna, tittar tv , dricker varm choklad och äter pepparkakor :)
Lyxfällan tittar jag på ;) sjukt hur folk kan göra av med så mycket pengar igentligen ! 

Jag måste städa .. stooooor städa -.- Jätte stökigt i mitt rum, och jag ska på läger i helgen.. 
Ni kommer inte få någon uppdatering på Lördag alls .. kanske inte fredag, jag venne, ska försöka ! 
Konfirmationsläger i halmstad .. aja bra att Johanna och Ebba är med i alla fall ! Det ska nog bli kul :D 

Imorgon vid klockan 17.00 ska vi mötas uppe vid grundskolan här i Fjärtås (Fjärås), så tar vi bussen mot Halmstad och typ är framme 18.30 eller vad det nu var :) 
Så kommer vi hem på söndag vid typ 16.00 tiden där . 

göött 

I skolan idag i alla fall så vare lugnt, haft lite otur idag ... 
Först vare matte, jag hade ju tydligen gjort fel "ekvationer" i matten, bara för jag hade räknat på ett sett som jag kan och fattar, men nee .. var jag ju tvungen att göra om massa och skit, skulle få göra om typ ALLA uppgifter jag gjort -.- Hon blev as sur på mig, 

Sen Bild, hände inte så mycket, jag o Pernilla satt och lyssnade på musik :D 

Franskan, jag kom lite sent, min lärare ställde sig i korridoren och ropa på mig .. P I N S A M T!!! 
sen satt vi och lyssna på fransk musik och sjöng... HAHAH 

So , typ babblade om massa saker, och på en bensträckare på den lektionen gick jag till caféet och köpte en festis och skulle ta bort plasten runt sugröret med munnen så jag bet av det och spotta ut det , eller blåste ut det i en soptunna, sen en till bit men så hostar jag samtidigt och då drar man ju in en jävla massa luft, och då sätter jag ju såklart det i halsen och hostar, kan inte andas, börjar lipa xD AHHAHA asså inte wäwäwäwä, utan tårar typ spruta . 

Efter lektionen skulle jag gå hem, så ställde mig vid skåpet och skulle ta ut mina saker och det kommer såklart en hand full med snö upp i mitt ansikte ! 
haampuussss!!! ahahaha, dumma jävel :( 
Aja, nu är jag hemma och sitter här ... är nog bäst jag går upp och städar nu /; pöss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0