skola imorgon .. vill inte

Det värsta som finns .. .är att gå till skolan när det är snö ..
Finns nästan inget värre ! 

Vet inte hur många gånger jag blev mulad förra vintern. uschusch ! 
Kommer ihåg att jag precis skulle gå in och då kommer en och fäller mig och börjar mula mig typ sätter sig på mig och blablabla, stoppar snö i tröjan och allt skit . Jag kommer in när ALLA i hela studiehallen har rast typ, och där går jag helt pisseblöt och snöig, mascaran hade runnit ner på kinderna och skit. Fyfan xD 

Aja får väl gömma mig bakom en lärare eller rektorerna ;) 





Kommentarer
Postat av: Natta

Sv: Mjo, det är inte så kul heller! Hela dagen försvinner ju liksom! xD Men jag har haft dålig dygnsrytm så länge nu, måste göra något åt det! Haha! :P



Jag hatar också det! Som tur är har jag inte blivit mulad sen högstadiet, så det är ju ganska så nice iaf! :D Däremot det du berättade om lät ju inte så kul! xD

2012-01-22 @ 23:13:41
URL: http://sivisamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0