sjukkkkk

Godmorgon ! Är hemma från skolan idag med en hals som gör väldigt ont, ett yrt huvud och en mage som säger att den vill spy.. inte härligt alls! Fick dessutom gå från skolan igår för jag mådde dåligt /; 

Men jätte många på skolan som är sjuka, så det är väl en influensa på g. inte kul inte kul inte kul 

Nu sitter jag i alla fall här och äter frukost :) 
Havregrynsgröt och varm choklad <3 omnomnom typ ;) 



Proffs <3

Har i alla fall inte liak ont i halsen eftersom jag kan sjunga liite nu xD 
sjunger alltid när jag är ensam hemma , typ .. skrämma bort monster? 
HAHAHA jag venne :/ 

men min nacke och rygg gör QÖSOGJSÖOEJSGRO !#¤=%#!"? ont :)))))) 

bläblbäbläblä, men får väl ta o tänka på annat så går det väl över ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0