kan . inte . sova !!!!!!!

åhåh vad det är superduper otroligt mega jobbigt när man inte kan sova eller ?!?!?!?!?!?!!!!?!!??!!??

kör vi p12 style :p:p:p:p:p:p:p XDXDXD

Nejnej ... har absolut ett liv o.s.v
försöker mobilblogga .. och änsålänge går det bra när jag lägger ner kärlek och tid till inlägget .. o.s.v
är trött . tror jag /:

måste sova .. måste upp lite tidigare imorgon bara för jag duschat idag och då är mitt hår nästan OMÖJLIGT att platta på 10 minuter :(((((
ska spara pengar till rakpermanentning !
fyller år snart , wooh

i alla faalllll ... försöker jag sova . ite just nu eftersom jag skriver med jag försökte och preciiiiiis när jag somnat så gott Å vaknar man direkt av att Albin min dumma lilla hamster börjar ha party i buren . det hoppar i hela lägenheten ! nästan .. nej men han biter på gallret , fett jobbigt . och det gjorde han vid 6 minuter över 12 ! och vart vaken sen dess och klockan är 01.27 !!

JAG KOMMER SERIÖST DÖ OM IMORGON OM JAG INTE SOVER NU ! så Godnatt gullepluttar :*
här bjuder jag på hur mitt hår såg ut för en timmasen !!


Kommentarer
Postat av: pphilippaa - TÄVLING PÅGÅR!

Här får du/ni tips om hur du får blekare hår skonsamt!

Läs här -> http://pphilippaa.blogg.se/2012/january/tips-for-att-fa-blekare-har-skonsamt.html#comment

2012-01-10 @ 17:17:38
URL: http://pphilippaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0