Kalas dags !

Strax ska jag på kalas ! :) 
Har precis duschat o.s.v, mamma kom in och väckte mig vid halv ett någonting och vi ska vara där två. 

Justeja .. min mobil dog ju igår och har ju inte fått min laddare än .. ehhe, så kan ju inte uppdatera från mobilen heller. så jag vet iiiinte när nästa uppdatering kommer.. 
Att det alltid är jag som ska vara så klantig.

t.ex tappar bort mina laddare, ramlar, snubblar, kastar iväg andras telefoner ... haha! 

Som igår typ, vi satt och pusslade jag och mina systrar och helt plötsligt gör jag ett konstigt ljud.

Sen hade vi ju allsång i köket också ! ihih , 
Vi tre lyssnade på Bandit rock och alla kunde ju typ alla låtar som spelades, så det var ju bara sjung sjung sjung . 
Mamma satt i vardagsrummet och höll väl antagligen för öronen ;) 
Dels för hon inte gillar metal/rock och för vi lät väl förjävliga ... hihih 

Men nu måste jag ju fixa mig, vi åker om typ en kvart !! 
hhajdå <3

jääääätte gammal bild på mig och Johanna ! 

fina sejjjooor :*

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ser inget inlägg;) du måste skriva ett inlägg, här på bloggen. Länka till iphoneskal.se, till mig och till skalet som du vill vinna och sedan även länka skalet i en kommentar på min blogg:)

kram

2012-01-08 @ 13:49:38
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Postat av: johanna

okej toppen sötnosa!:D:)<3

2012-01-08 @ 20:13:59
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0